Το ποίημα της εβδομάδας 

Φαντάζομαι δεν είναι τυχαίο που τις βροχερές μέρες επιστρέφω σε αυτόν. Ακολουθεί απόσπασμα από το Μικρό βιβλίο για μεγάλα όνειρα του Τάσου Λειβαδίτη.

Η δίκη του αιώνος

Σας παρακαλώ αφήστε με να περάσω, είμαι ο μοναδικός
                     μάρτυς σ’ αυτή τη δίκη,
πρόκειται για το εγκλημα του αιώνος. Βέβαια, όλα αυτά
      είναι υπερβολές της φαντασίας μου –
πώς αλλιώς να δικαιώσω την ύπαρξή  μου σ’ έναν ακατανόητο
                                                                             κόσμο.
Συνήθως τις περισσότερες ώρες μου τις περνώ στο ζωολογικό κήπο
και σκέφτομαι πράγματα τόσο θλιβερά, που τα ζώα γρυλλίζουν
                                                         φοβισμένα –
τέλος, βγάζω το περίστροφό μου, το ακουμπώ στο μέτωπό
                                   μου και πυροβολώ
αλλά μ’ έχουν ξεχάσει κι οι σφαίρες μου φεύγουν προς
                                τον ουρανό –

όπως θα φύγω κάποτε κι εγώ λυπημένος, χωρίς να μάθω
                  ποτέ ποιος είμαι.

Σχολιάστε

