Το ποίημα της εβδομάδας

Δύο εβδομάδες απουσίας που ούτε που κατάλαβα για πότε πέρασαν. Ελπίζω όλοι να είστε καλά, να περάσετε όμορφα τις μέρες της ξεκούρασης και των διακοπών σας. Χρειαζόμαστε κάτι μικρό και έξυπνο για να επανέλθουμε ανώδυνα και νομίζω σε αυτό είναι καταπληκτικός ο Χρήστος Λάσκαρης. Ας τον απολαύσουμε σε μερικά ποιήματά του:

Επιμένω σ’ έναν άλλο κόσμο

Επιμένω σ’ έναν άλλο κόσμο.
Τον έχω τόσο ονειρευτεί,
τόσο πολύ έχω σεργιανήσει μέσα του

που πια
είναι αδύνατο να μην υπάρχει.

tumblr_oitcjsqBfi1rqi52ko1_500

Έρωτας

Στην πρώτη επαφή που είχαμε,
μιλήσαμε όπως δυο ξένοι
για πράγματα διάφορα σχεδόν.
Στη δεύτερη μπορώ να πω το ίδιο,
με κάποια στη φωνή μας διαφορά,
ένα χρωμάτισμα.
Ώσπου στην Τρίτη,
τα λόγια μας ακολουθούσαν παύσεις –
εκείνες οι γλυκές σιωπές
του έρωτα.

Οι δύο λέξεις

Θ’ αρχίσω με τη λέξη έρωτας
και θα τελειώσω
με τη λέξη χώμα.

Τις ενδιάμεσες,
θαρρώ πως τις μαντεύετε.

Δεν ελέγχω την αγάπη μου

Εκεί που σε χαιδεύω
θα σε πνίξω
Δεν την ελέγχω την αγάπη μου.

Τόση στοιβαγμένη τρυφερότητα
Κάνει τα δάχτυλά μου επικίνδυνα.

tumblr_oomdsgwOSy1r352jbo1_1280

5 thoughts on “Το ποίημα της εβδομάδας

Σχολιάστε

