Το ποίημα της εβδομάδας

Και αφού θυμήθηκα μια εξαιρετική μελοποίηση της Lenore που άκουγα στην εφηβεία μου, αποφάσισα ότι η σημερινή μέρα θα ανήκει στον Edgar Allan Poe. Και είναι περίεργο αν το καλοσκεφτεί κανείς, γιατί του άνηκαν πολλές μέρες μου χωρίς η ίδια να το ξέρω.

edgar-allan-poe.jpg

Όνειρο μέσα σε όνειρο

Δέξου ετούτο το φιλί στο μέτωπό σου!
Και τώρα που χωρίζουμε,
Άφησέ με να σου πω-
Ότι οι μέρες μου εκύλησαν μέσα στ’όνειρο
Είναι αλήθεια, όπως το’λεγες
Αν όμως, η ελπίδα πέταξε
Μες σε μια νύχτα ή σε μια μέρα,
Μες σ’ένα όραμα ή μες στο τίποτα,
Είναι γι’αυτο λιγότερο χαμένη;
Όλα όσα βλέπουμε ή ο,τι φαινόμαστε
Όνειρο είναι μονάχα μέσα σε όνειρο.

Στέκομαι ανέμεσα στο βογγητό
Μιας θαλασσόδαρτης ακτής,
Και μες στα χέρια μου κρατώ
κόκκους χρυσούς της άμμου-
Πόσο λίγοι! κι όμως πως γλιστράνε
Από τα δάχτυλά μου και βαθιά πάνε,
Καθώς θρηνώ – καθώς θρηνώ!
Θεέ μου! μήπως θα μπορούσα
Μέσα στο χέρι πιο σφιχτά να τους κρατούσα;
Θεε μου! Πως θα κατορθώσω
Μόνο ένα απ’το ανίλεο κύμα να γλιτώσω;
Όλα όσα βλέπουμε ή ο,τι φαινόμαστε
Όνειρο είναι μονάχα μέσα σε όνειρο;

Πηγή: εδώ

One thought on “Το ποίημα της εβδομάδας

  1. Παράθεμα: Το ποίημα της εβδομάδας… « απέραντο γαλάζιο

Σχολιάστε

