Χρόνια πολλά σε Σένα

Κοιτάζω τριγύρω στο δωμάτιο μου και είσαι παντού. Στην ονειροπαγίδα που στέκεται στον τοίχο, στο εφτάκτινο αστέρι που κρέμεται στην τσάντα, στα χειροποίητα βραχιόλια σου που ξεχωρίζουν στη μπιζουτιέρα. Και αναρωτιέμαι• γιατί τόσο καιρό δεν έβλεπα πως είσαι ο Μικρός Πρίγκιπας της ζωής μου; Και είναι περίεργο γιατί ποτέ σου δεν φόραγες πράσινη φόρμα και δεν αγαπάς τα κασκόλ και δεν σε ακολουθεί μια αλεπού. Είσαι καλά κρυμμένη πίσω από πολύχρωμες μπλούζες, έντονα κραγιόν και μεγάλα καπέλα και δεν μπορείς να φανταστείς πόσο σε ευχαριστώ για αυτό. Πόσο σε ευχαριστώ που συνεχίζεις να είσαι εσύ και όχι μια οποιαδήποτε άλλη κοπέλα που περνάει αυτή την στιγμή το δρόμο δίπλα απ το σπίτι μου. Που συνεχίζεις να χάνεσαι ανάμεσα στα μπουκαλάκια με τα αρώματα. Που θες να αγοράσεις ένα γκιοκαλίλι. Που δεν σταματάς να μιλάς για αυτά τα εξαιρετικά shows που βλέπεις. Που είσαι εσύ και που είσαι ακόμα κολλητή μου. Και σήμερα έχεις γενέθλια. Μεγαλώνεις και μυαλό δεν βάζεις η αλήθεια είναι, αλλά δεν θα ήσουν η Βάσω μου αν έβαζες μυαλό. Δεν θα ήσουν η Βάσω μου αν σταματούσες να με κοιτάς με αυτό το αφοπλιστικό ύφος του grumpy cat. Δεν θα ήσουν εσύ αν δεν φώναζες «Μωρή παδέλα» κάθε φορά που έκανα μια βλακεία. Σε ευχαριστώ για όλα και σου εύχομαι να μην σταματήσεις ποτέ να είσαι τόσο υπέροχη και γαμηστερή!

υγ. πόσο γουστάρω να μας κάνω ρεζίλι! Να μας ζήσεις!

13 thoughts on “Χρόνια πολλά σε Σένα

  1. ΜΩΡΗ ΠΑΔΕΛΑ!!!!!!!!!!! με συγκινησες παλι μπα σε καλο σου😭💖 σε αγαπω τοοοοσο πολυ και σε ευχαριστω για αυτο το υπεροχο αρθρο!💞 ειμαι πολυ τυχερη που εισαι η κολλητη μου, και να ξερεις, παντα θα ειμαι διπλα σου να βαφτιζω γατια ή μωρα που θα αποκτησεις τυχον στη ζωη σου. κι αυτο γιατι χρειαζονται κι ενα καλο προτυπο για να μεγαλωσουν 😂😝 σ’αγαπω💋💙💚💓💖💝😘💕❤👽💜💞💗💟💛😘😘😘 god bless💖😘💓😘💜💝👽😘💚👌👍👽👏😱♥🌟👼

    Αρέσει σε 4 άτομα

Σχολιάστε

