Χρόνια Πολλά σε Σένα vol. 3

Η σημερινή ημέρα, Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου 2016, μπορεί για κάποιους να μην σημαίνει τίποτα και να σηματοδοτεί μονάχα την έναρξη μιας ακόμα δύσκολης εβδομάδας, όμως για εμάς είναι μια ημέρα με ειδικό βάρος. Σήμερα, λοιπόν, Δευτέρα 26 Σεπτεμβρίου, η Ιωάννα, η βιβλιόφιλη φωτογράφος και «μαμά» του Style Rive Gauche, κλείνει κι επίσημα 21 χρόνια ζωής σε τούτο εδώ τον πλανήτη κι εγώ της τραγουδάω «Να ζήσεις Ιωάννα και χρόνια πολλά…» με την ελπίδα πως το φθινοπωρινό αεράκι θα μεταφέρει το -φάλτσο- σκοπό μου μέχρι την πανέμορφη Άνδρο της.

Τι κι αν μας χωρίζουν –όπως τραγουδάει και ο αγαπημένος σου Παύλος- θάλασσες και κύματα σαράντα; Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου να είσαι γερή και δυνατή, έτσι ώστε να συνεχίσεις να μοιράζεις την άπλετη ανιδιοτελή αγάπη σου στους γύρω σου, μαγεύοντάς τους με τον λόγο και την παρουσία σου. Ούτε ένα, μα ούτε και χίλια «ευχαριστώ» δεν φτάνουν για να περιγράψουν το πόσο ευγνώμων είμαι όχι μόνο για όλα όσα μου έχεις πει και μου έχεις προσφέρει, αλλά κυρίως για το γεγονός πως μπορώ να σε λέω φίλη μου και μάλιστα αγαπημένη. Συνέχισε να εμπνέεις και να ομορφαίνεις τις μέρες μας!

banner

Υ.Γ. Να με συγχωρείτε για αυτόν τον τόσο προσωπικό τόνο που ίσως φαίνεται υπερβολικός σε μερικούς, όμως μόνο έτσι -πέρα από το κάθε «πρέπει» που ορίζει ο κοινωνικό λόγος- πρέπει να μιλάμε για τα πρόσωπα εκείνα, που από την πρώτη κιόλας στιγμή της γνωριμίας κερδίζουν αβίαστα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας. Και πιστέψτε με, η Ιωάννα είναι ακριβώς ένα τέτοιο πλάσμα, ιδιαίτερα ξεχωριστό και μοναδικά υπέροχο.

Χρόνια σου πολλά, λοιπόν, Sweet Jane!

18 thoughts on “Χρόνια Πολλά σε Σένα vol. 3

Σχολιάστε

