Διαγωνισμός: Κερδίστε ένα υπογεγραμμένο αντίτυπο του Πάτι και Ρόμπερτ (ΕΚΛΕΙΣΕ)

Εχθές 5 και 10 το απόγευμα στον τέταρτο όροφο του Public Συντάγματος είχαμε μαζευτεί ήδη εκατό άτομα. Μικροί, μεγάλοι, άλλοι κάθονται κάτω, άλλοι έχουν ακόμα δύναμη να παραμείνουν όρθιοι και άλλοι ξεφυλλίζουν τα αντίτυπα τους, ενώ εμείς, καλά εμείς είμαστε από άλλο ανέκδοτο! Η ώρα περνάει, η ζέστη αυξάνεται και ο κόσμος πολλαπλασιάζεται. Η συνέντευξη τύπου τελειώνει μιάμιση ώρα αργότερα με την Patti Smith να απαγγέλει στίχους από το People have the power, το κοινό να κάνει μια τεράστια ουρά και το προσωπικό του καταστήματος να φωνάζει πως η καλλιτέχνις θα δεχθεί να υπογράψει μόνο βιβλία. Ωχ θεέ μου, τι θα της πω και αν της πω σιγά μη μ’ακούσει. Λες να μπορώ να της κρατήσω το χέρι. Αυτό το χέρι έχει πιάσει τον Lou Reed. Σύνελθε Ιωάννα μου… 37. Ο αριθμός στο βραχιολάκι μου δείχνει τον αριθμό 37 και εγώ περνάω γρήγορα το καφέ και μπαίνω στην αίθουσα εκδηλώσεων του τελευταίου ορόφου. Μπροστά μου καμιά εικοσαριά άτομα που γλιστράνε γρήγορα προς το κεντρικό τραπέζι της αίθουσας. 3,2,1, η σειρά μας. Η Ειρήνη περνάει πρώτη. Η Patti χαμογελάει, της λέει «Hi» βαστώντας ευγενικά το βιβλίο στα χέρια της, υπογράφει και την αποχαιρετά λέγοντας «Thank you«. Ένα τελευταίο ξεφύλλισμα στο Πάτι και Ρόμπερτ και έρχεται η σειρά μου. Χαμόγελο, hi, υπογραφή και thank you. Είναι όλα δικά μου, όλος ο κόσμος είναι δικός μου. Και το αντίτυπο που κρατάω στα χέρια μου είναι δικό σας!

Ναι, καλά διαβάσατε. Όπως καταλάβατε και από τον τίτλο της ανάρτησης, αυτή την εβδομάδα έχουμε την χαρά να διεξάγουμε τον πρώτο μας διαγωνισμό. Ένα δωράκι από εμάς για εσάς, για την τόσο μεγάλη αγάπη και στήριξη που μας έχετε δείξει όλους αυτούς τους μήνες. Και ποιό καλύτερο δώρο από ένα αγαπημένο βιβλίο υπογεγραμμένο από έναν αγαπημένο καλλιτέχνη!

IMG_1985.JPG

Μοναδικός όρος για να πάρετε μέρος στην κλήρωση για το υπογεγραμμένο Πάτι και Ρόμπερτ είναι να μας ακολουθείτε είτε μέσω λογαριαμού wordpress είτε μέσω email. Αν δεν το κάνετε ήδη, πατήστε το Follow button ή απλά πληκτολογήστε το email σας δεξιά στην κατάλληλη εσοχή. Στην κλήρωση θα συμμετέχουν παλιοί και νέοι ακόλουθοι του Style Rive Gauche και ο τυχερός θα ανακοινωθεί το επόμενο Σάββατο 2 του μηνός, έτσι για να του μπει καλά ο μήνας!

Όλη η ομάδα του μπλογκ είναι κατενθουσιασμένη με αυτή την κίνηση. Επιτέλους, θα ανταποδώσουμε και εμείς λίγη από την αγάπη που μας έχετε δώσει. Τα καλύτερα έρχονται και άλλοι διαγωνισμοί έρχονται! Καλή επιτυχία σε όλους και καλές αναγνώσεις!

21 thoughts on “Διαγωνισμός: Κερδίστε ένα υπογεγραμμένο αντίτυπο του Πάτι και Ρόμπερτ (ΕΚΛΕΙΣΕ)

  1. A, όκει, κατάλαβα τώρα:3
    Μακάρι να κερδίσω! Είναι ο πρώτος μου διαγωνισμός που παίρνω μέρος και αυτό το μήνα δεν έχω καθόλου βιβλία να διαβάσω, και από τις πολλές αγορές καθόλου χρήματα (όλα εγώ τα πληρώνω)
    Καλή μου επιτυχία πάντως!

    Αρέσει σε 2 άτομα

  2. Παράθεμα: Διαγωνισμός: Κερδίστε ένα υπογεγραμμένο αντίτυπο του Πάτι και Ρόμπερτ (ΕΚΛΕΙΣΕ) – worldtraveller70

Σχολιάστε

