Γενέθλια: 6 μήνες μαζί!

Καλό μήνα!
Σήμερα μπήκαμε στον έκτο μήνα λειτουργίας αυτού του μπλογκ  και σαν περήφανη μητέρα του άξιου τέκνου μου δεν θα μπορούσα να μην το γιορτάσω! Αφήνοντας πίσω τις χαζοχαρουμενιές μου (συγχωρήστε με μέρα που είναι), θέλω σας να ευχαριστήσω για κάθε σχόλιο, κάθε like και κάθε ένδειξη στήριξης και αγάπης που δεχθήκαμε σε αυτούς του λίγους μήνες. Δεν μας γνωρίζατε και όπως είχατε την όρεξη να μας διαβάσετε, να μας ακούσετε και, το πιο σημαντικό, να μας στηρίξετε! Ξέρω ότι για κάποιους η αντίδραση αυτή θα φανεί υπερβολική. Ίσως και να είναι, όμως είναι τέτοιος ο ενθουσιασμός μου για αυτούς τους τους μήνες που δεν παίρνει σταματημό!

birthday-cake_625x350_81447411885

Όμως, επειδή δεν πορευτήκαμε μόνες, πρέπει να αναφέρω κάποιους συνοδοιπόρους που τους χρωστάμε πολλά! Πρώτα από όλα, την Ελένη και την Φωτεινή, καθώς τα blogs τους ήταν οι βασικότερες αιτίες για την δημιουργία του δικού μας, την μοναδική Τζο για τις βιβλιοπροτάσεις και την κοφτερή ματιά της και την Σοφία για τα υπέροχα κείμενα της που ουκ ολίγες φορές μου έχουν φέρει δάκρυα στα μάτια! Τι σόι γενέθλια θα ήταν αυτά αν δεν τιμούσαμε τον βασικό μας υποστηρικτή, Μιχάλη, που έχει πάντα μόνο καλά λόγια να μας πει! Η λίστα είναι ατελείωτη με όσους μας αγκάλιασαν και μας βοήθησαν, για αυτό θα μας επιτρέψετε να μην αναφέρουμε άλλα ονόματα. Εξάλλου, ο καθένας ξέρει πόσο ευγνωμοσύνη του χρωστάμε και πως αν μας δωθεί η ευκαιρία να πάμε ποτέ στην τελετή των Όσκαρς σίγουρα θα τον αναφέρουμε στις ευχαριστίες! (Και το Πούλιντζερ να πάρω παιδιά εγώ δεν θα σας ξεχάσω!!!)

Τέλος, προσωπικά ποτέ δεν περίμενα πως κάτι τόσο φαινομενικά απλό όπως το διάβασμα και η κουβέντα πάνω σε αυτό θα επιδρούσαν τόσο δυναμικά στον χαρακτήρα και την καθημερινότητα μου. Το γράψιμο έχει πάρει θέση ψυχανάλυσης στη ζωή μου. Μετά από το Rive Gauche όπου έκανα τα πρώτα μου βήματα, όπως πολλοί ήδη ξέρετε, συνέχισα δημιουργώντας ένα δεύτερο ιστολόγιο με πιο προσωπικά κείμενα από διάφορες περιόδους της ζωής μου, το sweetjanespeaking.wordpress.com. Είμαι και σε αυτό ακόμα στην αρχή και όπως κάθε αρχή είναι και δύσκολη. Δεν είμαι συγγραφέας και το βλέπω αμφίβολλω να κατακτήσω ποτέ αυτό τον τίτλο, όπως αγαπώ τον λόγο και πάνω από όλα βάζω την προσπάθεια! Θα χαρώ, λοιπόν, να σας δω και εκεί, αυτή την φορά όχι για να κρίνω, αλλά για να κριθώ!

Καλό μήνα και πάλι και ελπίζω να είμαστε μαζί για πολύ πολύ καιρό ακόμα! Να μας χαίρεστε!!!!

17 thoughts on “Γενέθλια: 6 μήνες μαζί!

Σχολιάστε

