The short stories of Andy Weir

Περνώντας όλο το πρωινό μου βλέποντας βίντεο με γάτες κατάλαβα δύο πράγματα, ότι χρειάζομαι περισσότερα γατιά (ο ένας μου γάτος χάθηκε δυστυχώς) κι ακόμα περισσότερα βιβλία! Μιας και καμία από τις δύο σκέψεις δεν θα ευχαριστήσει τον πατέρα μου, σήμερα θα σας παρουσιάσω κάποια κείμενα που έχει δημοσιεύσει ο Andy Weir, ο συγγραφέας του The Martian, στη προσωπική του σελίδα δωρεάν. Αν δεν έχετε γάτα, φτιάχτε ένα φλιτζάνι αχνιστό τσάι και ελάτε να τα δούμε μαζί!

The Egg: Ίσως η πιο γνωστή ιστορία του Weir και η μοναδική μεταφρασμένη στα ελληνικά. Πρόκειται για έναν άνθρωπο που χάνει την ζωή του και ξαφνικά βρίσκεται να συζητά με τον Θεό. Το αυγό έχει έκταση μόλις τρεις σελίδες, αλλά είναι τόση η σοφία και η δύναμη του γραπτού που θα σας ταρακουνήσει όσο κανένα άλλο διήγημα. Δεν χρειάζεται να σας πω τίποτα παραπάνω για αυτό το κείμενο, παρά μόνο να σας παρακαλέσω να το διαβάσετε.

enhanced-buzz-25039-1322330249-6

Annie’s Day: Η δεύτερη αγαπημένη μου ιστορία του συγγραφέα και τον λόγο θα τον καταλάβετε αφότου φτάσετε στο τέλος της. Δυστυχώς θα την βρείτε μόνο στα αγγλικά, αλλά δεδομένου ότι κατάφερα να την διαβάσω και να την απολαύσω εγώ, τότε σίγουρα μπορείτε και εσείς!

The Real Deal: Σύντομη, ουσιαστική και πολλή, μα πολλή, ρομαντική. Εντάξει, συγκινήθηκα. Εντάξει, ίσως και να έκλαψα λίγο, άξιζε όμως!

The Chef: Τι να πω για αυτή την ιστορία; Εμένα δεν με ενθουσίασε, αλλά άρεσε σε αρκετούς. Έχει πάλι το πολυεπίπεδο στοιχείο που ακολουθούν  σχεδόν όλα τα κείμενα του συγγραφέα, αλλά με πιο σκοτεινή πλοκή. Νομίζω ότι αυτή είναι και η βασική αιτία που δεν με τρέλανε. Δώστε της όμως μια ευκαιρία.

Access: Έξυπνη και αρκετά αστεία, η Πρόσβαση πραγματεύεται την ιστορία μιας κοπέλας που έχει την ικανότητα να περνά απαρατήρητη και να μπαίνει παντού, παντού όμως…

Meeting Sara: Εκεί κατάλαβα ότι ο Andy Weir είναι το alter ego μου! Παίζει να μου βρει κανείς σας τηλεφωνάκι; (Πλακίζω!)

Bored World: Φαντάζομαι έτσι πρέπει να είναι το τελευταίο μοντέλο του Εξολοθρευτή υπό άλλες φανταστικές συνθήκες. Το ίδιο mindblow ιστορία, αλλά λιγάκι βαρετή όπως μαρτυρά και ο τίτλος της…

The Midtown Butcher: Η ιστορία αυτή επιβεβαιώνει την λαϊκή ρήση «Κανείς δεν είναι αυτό που φαίνεται». Ενδιαφέρουσα, έχει και μια γάτα μέσα. Εντάξει, το έχω παρακάνει σήμερα…

Moriarty: Ίσως η πιο σημαντική μου ανακάλυψη σε ότι αφορά το έργο του Weir είναι η προσωπική του τοποθέτηση στη φιγούρα του Καθηγητή Μοριάρτι, του αιώνιου εχθρού του αγαπημένου μου Sherlock. Και εκεί που έλεγα «να επιτέλους κάποιος το τόλμησε», ο Andy τον αφήνει στη μέση και το βρίσκει αμφίβολο αν θα ξαναγράψει άλλο επεισόδιο.

Ελπίζω να τις απολαύσετε όσο τις απόλαυσα και εγώ!

31 thoughts on “The short stories of Andy Weir

  1. Λυπάμαι πολύ για τον μικρούλη σου, ελπίζω όταν έρθει ο κατάλληλος καιρός να σώσεις ένα άλλο πλασματάκι γιατί, όντως, ποτέ δεν είναι αρκετές! 🙂
    Όσον αφορά την πρόταση πολύ ενδιαφέροντα κειμενάκια, έγιναν bookmark!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Πολύ όμορφη η ανάρτησή σου! 🙂 Δεν έχω διαβάσει ακόμα τίποτα του Weir, αλλά ένα διήγημα είναι πάντοτε ένας όμορφος τρόπος να ανακαλύπτεις έναν συγγραφέα 😉
    Κρίμα για το γατάκι σου.. :/ Ελπίζω να το βρεις σύντομα! Το δικό μου το γατόνι πάντως είναι ολόιδιο με αυτό της φωτογραφίας σου!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Καλό μήνα κορίτσι!! Πρόλαβα και διάβασα 3, 4 ιστορίες αλλά θα της διαβάσω όλες!!! Μου αρέσει πολύ η σκέψη του συγγραφέα!! Θέλω να τις μεταφράσω επίσης και να στείλω με mail για όποιον επιθυμεί να τις διαβάσει και στα ελληνικά!!
    Μωρέ όπως λες ας έχει ο γείτονας το γατί και ν αναι καλά αλλά γιατί να το τσιμπήσει κλέφτικα;;; Να τον ξεμπροστιάσεις και να του πεις ότι το αδερφάκι του νιώθει μόνο!!!
    Γατοπαλαβιάρα κι εγώ εννοείται!!! Φιλιά πολλά κοπέλα μου και σε ευχαριστούμε για τις ιστορίες!! Καλό σ/κ!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

  4. ΩΩΩ κρίμα για το γατουλάκι!!!! ελπίζω να είναι καλά και να επιστρέψει σύντομα!!! Το The Martian μην το φοβάσαι για την επιστημονική πλευρά του, είναι αρκετά εύκολη και ό,τι θες το προσπερνάς με ελαφρά πηδηματάκια κιόλας ;)Δεν είναι αριστούργημα από λογοτεχνικής άποψης αλλά διαβάζεται 😉 Φιλιά πολλά!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

