Blog Awards 2015

Ο la la! Μετράμε τέσσερις μήνες ζωής, τρία ζευγάρια συγγραφικά χέρια και ένα βραβείο, το πρώτο μας! Η Κατερίνα από το https://gardenofstories.wordpress.com μας συμπεριέβαλλε στα πέντε αγαπημένα της blogs για το 2015 και όσα ευχαριστώ και αν τις πούμε είναι λίγα!blog

1. Ένα πρόσωπο που θαυμάζεις και γιατί;
Το μοναδικό πρόσωπο που θαυμάζω στη ζωή μου είναι ο παππούς μου. Όσο τετριμμένο και αν ακουστεί ήταν ένας άνθρωπος με όλη την σημασία της λέξης. Αγαπούσε, βοηθούσε και πίστευε στους άλλους, όχι γιατί αυτό πρόσταζαν οι καταστάσεις, αλλά γιατί αυτό έλεγε η καρδιά του. Και εγώ αυτή την καρδιά την αγαπώ ακόμα κι ας έχει πετάξει εδώ και πέντε χρόνια…
2. Ένας από τους στόχους σου για το 2016.
Όλοι ξεκινάμε την νέα χρονιά γεμάτοι υποσχέσεις και στόχους. Ποιούς, βέβαια, καταφέρνουμε να ολοκληρώσουμε και να πετύχουμε είναι άλλο θέμα. Βασικός μου στόχος για φέτος είναι να τα βρω με τον εαυτό μου. Δεν θα πετύχω το πολυπόθητο γνώθι σαυτόν, αλλά τουλάχιστον να μην περνάω τα όρια της αυτοκαταστροφής κάθε φορά που ταράζονται τα λιμνάζοντα νερά του μυαλού μου.
3. Σε ποιο μέρος του κόσμου θα ήθελες να μένεις και γιατί;
Κούβα. Ο λόγος είναι ο Γκουτιέρεζ και ο Παδούρα, τα καταγάλανα νερά, το κλίμα του Τροπικού, τα παλιά αμάξια, τα αποικιακά κτήρια και η μυρωδιά από ρούμι και άμμο. Θες και άλλους λόγους;
4. Σε ποια εποχή θα ήθελες να ζεις;
Θα ήθελα να ζήσω κάπου ανάμεσα στις δεκαετίες του ’60 και του ’70. Χωρίς πολλά γιατί στο μυαλό μου είναι η τελευταία ρομαντική περίοδος που βίωσε ο σύγχρονος κόσμος.
5. Ποιο διάσημο πρόσωπο θα ήθελες να είχες την ευκαιρία να γνωρίσεις;
Αν παραβλέψουμε κάποια αναπόσπαστα εμπόδια, θα ήθελα να γνωρίσω τον Καραγάτση. Να καταλάβω τελικά τι είδους άνθρωπος ήταν (πολλά έχουν ακουστεί) και να, αν μπορέσω, να τον ρωτήσω πως θα συνέχιζε το 10…
6. Έχεις διαβάσει ποτέ κάποιο βιβλίο που θα ήθελες να έχεις γράψει εσύ;
Πολλά και νομίζω ότι αυτό είναι το μυστικό ενός πραγματικά καλού βιβλίου. Μιας και πρέπει να επιλέξω μόνο ένα, θα πω το Άρωμα του Ονείρου.
7. Πες μου το πιο τρυφερό βιβλίο που έχεις διαβάσει, που μετά το τέλος του είχες ζωγραφισμένο ένα χαμόγελο στα χείλη.
Χαμόγελο στο τέλος…Μόνο ένα βιβλίο με έκανε να χαμογελάσω και να δακρύσω στο τέλος, ο Εραστής της Λαίδης Τσάτερλη. Τώρα γιατί ένα βιβλίο που ανήκει στις κατεξοχήν λίστες των πορνογραφημάτων μου δημιούργησε τέτοια συναισθήματα θα σας το αναφέρω κάποια στιγμή σε ολόκληρη ανάρτηση.
8. Υπήρξε βιβλίο που αφού το τελείωσες δεν μπορούσες για καιρό να το βγάλεις από το μυαλό σου;
Ναι, το 1984 του Όργουελ. Για μήνες γυρνούσα ξανά και ξανά στις σελίδες του, μην ξέροντας αν πρόκειται για λογοτεχνική εμμονή ή για την μοιραία συνάντηση με τον μεγαλύτερο μου φόβο. Αλήθεια.
9. Ποια θεωρείς την πιο όμορφη ιστορία αγάπης που έχεις διαβάσει ή έχεις δει;
Προσωπικά, με ξενίζουν αφάνταστα οι αψεγάδιαστες ιστορίες αγάπης με τις θυσίες, τα δάκρυα και τους αιώνιους όρκους. Για μένα η πιο ανθρώπινα όμορφη ιστορία αγάπης ήταν αυτή της Clementine και του Joel από το Eternal Sunshine of a Spotless Mind. Καπρίτσια, νεύρα, φοβίες και εγωισμοί περιτριγυρίζουν ίσως την πιο ξεχωριστή ατάκα αγάπης  I could die right now, Clem. I’m just… happy. I’ve never felt that before. I’m just exactly where I want to be.
10. Ποιες είναι οι 5 αγαπημένες σου ταινίες;
5. (η θέση θα παραμείνει κενή τιμής ένεκεν για όσες ταινίες δεν έχω δει ακόμα)
Οι ερωτήσεις θα παραμείνουν οι ίδιες για όποιον θέλει να τις απαντήσει! Ευχαριστούμε και πάλι την Κατερίνα για το βραβείο και όλους εσάς για την αγάπη και την στήριξη σας!
17 thoughts on “Blog Awards 2015

  1. Πόσο συμφωνώ για όσα έγραψες για τις σχέσεις και τον κινηματογραφικό έρωτα του Joel και της Clementine! Όσο για το «Άρωμα του ονείρου» πρέπει να μου το ανέφερε ένας φίλος πρόσφατα ως πολύ καλό. Αν το έχει στη βιβλιοθήκη του, θα του το πάρω 😉

    Αρέσει σε 2 άτομα

  2. γεια σου…
    στην Κούβα…κι εγώ, ήταν πάντα το μεγάλο μου όνειρο..έφτασα μάλιστα κάποτε λίγα μίλια απόσταση, δεν μπορούσαν όμως να μπουν οι Ιταλοί συνταξιδιώτες μου διότι χρειάζονταν βίζα, βρισκόμασταν στο αεροδρόμιο των νησιών Μπαχάμες με κατεύθυνση το Μεξικό….ολόκληρη ιστορία….τώρα με την οικονομική μου κατάσταση απαίσια….
    ποτέ μην λες ποτέ βέβαια…μακάρι!
    καλή σαν μέρα εκεί πέρα με μια ζεστή αγκαλιά

    Αρέσει σε 1 άτομο

  3. Α πολύ τις χάρηκα τις απαντήσεις σου κορίτσι μου!! Μακάρι να βρεθείς κάποτε στην Κούβα έστω και γι αλίγο να την εξερευνήσεις!! Αυτό το »10» !!! Τι βιβλίο και αξιολογότατο σήριαλ!! Πως θα το τέλειωνε άραγε;;; 🙂
    Φιλάκια πολλά και καλό σ/κ να χεις!!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

