UNPOPULAR OPINIONS BOOK TAG

assets_large_t_420_110345

Υπάρχει, άραγε, καλύτερος τρόπος να τελειώσει μια Κυριακή από ένα μικρόλογοτεχνικό tag; Μάλλον, όχι! Τα greetings στη Κατερίνα μας!

Ένα διάσημο βιβλίο ή σειρά που δεν σου άρεσε καθόλου.

Εμ, δύσκολη ερώτηση, γιατί γενικά δίνω πάντα μια δεύτερη ευκαιρία σε βιβλία που δεν με εντυπωσίασαν. Το μοναδικό που μπορώ να πω πως δεν μου άρεσε καθόλου ήταν το τρίτο βιβλίο του Twilight. Πολύ με κούρασε ρε παιδιά αυτό το μετέωρο της Μπέλλα…(δηλαδή, εντάξει, άραξε και λίγο ρε κοπελιά!)

Ένα διάσημο βιβλίο ή σειρά, που όλοι μισούν αλλά εσύ αγαπάς πάρα πολύ.

Θα μιλήσω για σειρά αυτή τη φορά, μιας και έμαθα προσφάτως τα νέα! Το Elementary, μια μεταμοντέρνα, θα έλεγα, έκδοση του Σέρλοκ Χόλμς στην Νέα Υόρκη του σήμερα κάνει πιο χαμηλά νούμερα και από διαφημίσεις σε επαρχιακό κανάλι, οπότε κινδυνεύει να κοπεί. Τόσα χρόνια βλέπουν Τόλμη και Γοητεία μερικοί μερικοί και τους πείραξε ο Miller και η Lou…

Ένα love triangle που ο πρωταγωνιστής/ια κατέληξε με αυτόν/ή που δεν ήθελες.

Με το που είδα την ερώτηση σκέφτηκα κατευθείαν ένα συγκεκριμένο βιβλίο, τις Μεγάλες Προσδοκίες! Το love story του Πιπ με την Εστέλλα δεν ξεφεύγει από τα συνήθη πρότυπα των λογοτεχνικών κλισέ, όμως με έκανε να δακρύσω με την τελευταία πρόταση του βιβλίου και αυτό θα το θυμάμαι για πάντα!

Ένα διάσημο είδος βιβλίου που δε σε ελκύει καθόλου.

Δύο μήνες τώρα γράφω σε αυτό το ιστολόγιο και ούτε μια φορά δεν έχω αναφερθεί σε τέτοιου είδους βιβλία, μαντέψτε! Είναι τα ρομαντικά teenage books, τα οποίο βρίσκω βαρετά και μονοδιάστατα. Ο μοναδικός που με έχει βάλει σε σκέψεις να διαβάσω βιβλίο του είδους είναι ο John Green και αυτό γιατί τα έργα του, αν και συγκαταλέγονται στο εν λόγω είδος, έχουν βάθος και νόημα.

Ένας διάσημος χαρακτήρας βιβλίου που δεν σου αρέσει καθόλου.

Ένα όνομα μια ιστορία, η Σεβερίν Σεριζύ, τουτέστιν η ηρωίδα στο βιβλίο Η ωραία της Ημέρας. Αυτή η γυναίκα αποτελεί τον ορισμό της αυτοκαταστροφής, ή μάλλον καλύτερα της καταστροφής γενικότερα. Φιλική συμβουλή: μείνετε μακριά από τέτοιους ήρωες βιβλίων και τέτοιους ανθρώπους γύρω σας!

Ένας διάσημος συγγραφέας του οποίου η γραφή δεν σου αρέσει καθόλου.

Το καθόλου είναι μεγάλη λέξη, πρέπει να αποφασίσω όμως και ο κλήρος έπεσε στον Ian Rankin. Συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες, τι να κάνουμε!

Μία διάσημη σειρά βιβλίων που δε σ’ ενδιαφέρει καθόλου να διαβάσεις.

Τις 50 Αποχρώσεις του Γκρι, απνευστί! Είμαι οπαδός των πορνογραφημάτων, αλλά όλοι έχουν τα όρια τους…

Ποια ταινία ή σειρά θεωρείς ότι είναι καλύτερη από το βιβλίο που βασίστηκε.

Για όσους δεν το γνωρίζουν, κάνω συλλογή από βιβλία που έγιναν ταινίες (και για όσους αναρωτιούνται, τα διαβάζω κιόλας ξέροντας την υπόθεση!). Οπότε για μένα αυτή η κατηγορία είναι ιδιαίτερα περίπλοκη. Αν μπορούσα να διαλέξω μόνο ένα από τα παραδείγματα που έχω αυτή τη στιγμή στο μυαλό μου, αυτό θα ήταν το Requiem for a Dream (περισσότερα για το οποίο έχω γράψει εδώ)

Ευχαριστώ και πάλι τα άτομα που μας έκανα tag και με την σειρά μου taggαρω όλη την blogοσφαιρα!

7 thoughts on “UNPOPULAR OPINIONS BOOK TAG

  1. Πολύ ενδιαφέρουσες οι τοποθετήσεις σου καλό μου!! Την σειρά twilight δεν την έχω διαβάσει αλλά έχω δει τα 2, 3, πρώτα νομίζω που βγήκαν στο σινεμά. Δεν με τράβηξαν, ίσως να ανταποκρίνονται σε άλλο ηλικιακό κοινό, κάτω των 20 .. Δεν ξέρω..
    Χαχαχα!! Γέλασα πολύ με το άραξε ρε κοπελιά!!
    Ε μην μου πεις ότι σκέφτονται να κοπεί το elementary.. Βλάκες.. Είναι πολύ νουμεροφονιάδες στο Αμέρικα τελικά!! Agbήτες με τα μπούνια!! Ελπίζω να το ξανασκεφτούν!!
    Αν έχεις διαβάσει Ντε Σαντ ή Μαζόχ τι να σου πουν οι όσες ξεφτισμένες αποχρώσεις.. Δεν.. Δεν..
    Φιλιά πολλά κοπέλα μου και καλή βδομάδα να χεις!! Α!! Εγώ πως το παθα, έπιασα Μπαλζάκ και ξετρελάθηκα. Σαραζίν και άγνωστο αριστούργημα..

    Αρέσει σε 2 άτομα

    • Καλό μας μήνα! Πόσο μου αρέσουν τα σχόλια σου, μου φτιάχνουν την μέρα!
      Το πρόβλημα δεν είναι η ηλικία στο Λυκόφως, αλλά όλο το μπέρδεμα που διαδραματίζεται στις σελίδες του!
      Ναι, αν έχεις διαβάσει έστω και ένα κείμενο από τους μεγάλους ερωτικούς συγγραφείς αυτά σου φαίνονται αστεία!
      Καλή ανάγνωση γλυκιά μου, εμείς τον κάνουμε συχνά στη σχολή και ομολογώ ότι είναι ιδιαίτερος συγγραφέας ο Μπαλζάκ!

      Μου αρέσει!

Σχολιάστε

